Prohlédněte si fotografie ve fotogalerii o postupu opravy hasičského veterána Praga RN z roku 1951.
Podle technického průkazu se jedná o speciální hasičskou cisternu, druh karosérie zavřená skříň. Hnací jednotkou je benzínový šestiválec o obsahu 3468 ccm, obsaho cisterny 400 litrů, počet míst k sezení 10. Celková váha pohotovostní je 4210 kg, dovolené zatížení 2000 kg. Prvním majitelem byl Požární sbor MNV Brandýs nad Labem, který s vozidlem až do 13.3.1989 absolvoval pravidelně každoroční technické prohlídky. Ještě v roce 1975 se uvádí počet ujetých km 20 000. Hned v roce 1953 po ujetí 2500 km muselo auto z technické prohlídky odjet s nepořízenou – vadný pastorek a vodní pumpa. V roce 1964 vyčetl technik autu vadné ukazatele směru. 4.4.1968 se v technickém průkazu objevil tento zápis: Poškozené pérování, poškozený zadek vozidla, teče olej a další dva nerozluštitelné údaje. Následně v TP nalezneme zápis Čs. automobilové opravny, Praha 8 – Karlín, ze dne 24.6.1968 o tom, že byla provedena střední oprava a vyměněn motor. Poslední zápis v TP je ze 13.3.1989 a stav technického stavu vozidla byl ohodnocen komisařem z dopravního inspektorátu VB, Okresní správa SNB, Praha – východ, známkou „dobrý“. Od té doby již žádné zápisy v TP nejsou. K vozidlu máme originální SPZ: PH 03-05.